Pentru România: plată ramburs, plătiți produsele direct la curier în momentul primirii coletului, cu cardul sau prin virament.
Pentru livrările în afara țării: plățile se fac doar în euro, în avans.
NU SE ACCEPTĂ RETURNAREA PRODUSELOR PENTRU COMENZILE LIVRATE ÎN AFARA ROMÂNIEI
RETURNAREA PRODUSELOR PENTRU COMENZILE LIVRATE PE TERITORIUL ROMÂNIEI
Conform ordonanței de guvern nr.34/2014:
“Art.9 Dreptul de retragere
(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o
perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau
dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice
decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la
art. 13 alin. (3) şi la art. 14
(2)Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1)
expiră în termen de 14 zile de la:
b)ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi
care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor.
Art.11 Exercitarea
dreptului de retragere
(1)Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează
profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest
scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
b)de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de
retragere din contract.
Art.13 Obligaţiile care
revin profesionistului în cazul retrageri
1)Profesionistul ramburseazătoate sumele pe care le-a primit drept plată din
partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere
nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care
este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în
conformitate cu art. 11.
Art.14 Obligaţiile
consumatorului în cazul retragerii
1)Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi
produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului
sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără
întârziere nejustificatăşi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care
acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în
conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise
înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
2)Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea
produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul
acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat
consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul
contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost
livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului,
profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura
lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă”
În cazul în care doriți să returnați produsele cumpărate, vă rugăm să trimiteți un mail pe adresa comenzi@pieloronline.ro După primirea înștiințării veți fi contactat de către un operator. După înregistrarea returului veți fi rugat să trimiteți înapoi produsele, dvs. suportând cheltuielile de transport.
ATENȚIE!
- La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.
- Sub nici o formă nu se admit la retur produse care au fost desfăcute, testate, nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.